lauantai 17. joulukuuta 2016

Vanhan joulutori 17.-23.12.2016

Vanhalle ylioppilastalolle on varmasti maailman ärsyttävin mennä tavaroiden kanssa... autolla ei saa pysäköidä/pysähtyä siihen eteen ja kun vuodessa ihan jokusen päivän roudaa tavaroitaan (oma valinta toki), niin tämän viimeisen kohdalla toivois vähän helpotusta 😀.
Mutta joo, mun valinta on olla niin ajoissa paikalla ettei ole muita ja auton purku 3 min ja sit Riiviö vie auton pois. Näin tehtiin tänäänkin, ovet aukesivat klo 6.30 ja mä olin paikalla jo klo 5.45. Olin herännyt ihan itsekseni klo 3.14
Kaivoin siinä voileivän esiin ja aloin syödä ja kiitin ettei ollut varsinaisesti pakkasta.
Mummon Wintin ja mun yhteinen paikka on tänä vuonna aulassa, heti ovesta tultua vasemmalla.
Oltiin valmiina ennen klo 9 ja päätettiin lähteä Hotelli Scandic Marskiin tien toiselle puolen nauttimaan aamupalaa. Vanhan joulutotin avaamiseen oli vielä 2 tuntia aikaa ja oli aika hemmotella hiukan itseämme.
Tuo aula on kylmä, koska ovet on auki ulos saakka. Nyt saatiin istua sisällä lämpimässä ja join teetä toisenkin kupposen, meillä ei ollut vielä kiire, mutta tultiin silti ajoissa takaisin.
Asiakkaita alkoi kertyä ovelle heti klo 10 jälkeen, vaikka ovet aukeavat vasta klo 11. Seisoskelin siinä ovella portsarina, et hei, emme ole vielä auki, puolen tunnin päästä uudelleen... sama pariin kymmeneen kertaan myös englanniksi minuutteja vähentäen.
Mutta kyllä ihmisiä riitti koko päivän, vielä viime minuuteilla oli asiakkaita tulossa sisään. Ihania asiakaskohtaamisia, vasetin minua etsimään tulleita. Onneksi pystyin heidän toiveet täyttämään.
Minä kuitenkin karkasin kotiin ja saunaan 5 min ennen sulkemista ja nyt vielä vähän tuotteiden valmistusta, koska suosikkijutut loppuivat heti alkuunsa. Mutta kyllä meinaan ensi yönä nukkuakin.
Mutta jos suinkin vaan ehdit, niin poikkea Vanhalla, vuoden parhaimmassa joulutapahtumassa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.