perjantai 23. joulukuuta 2016

Iloista joulua!!

Tämä viikko olikin odotettua rankempi, mulle iski nuha ihan koko pään täydeltä sunnuntaina, korvissa vaan humisi ja maanantaina olin jo kuumeessa. Jaettiin sitten Riitan kanssa myyntivuorot silleen, että mä ehdin levätä ja Riitta laittaa kotonaan joulua: ei ympäripyöreitä päiviä molemmilla.
Kuitenkin viikko oli myös aivan ihana, niin Vanhan joulutorilla kuin kotonakin... ihania asiakastapaamisia, uusia ja vanhoja, yllättäviä joulumuistamisia ja muutamia terveisiä, jos ei kasvokkain ehdittykkään tavata. Eniten harmittaa etten Tarjaa Torniosta ehtinyt nähdä, kun muutenkin törmätään niin harvoin.
Joulukortteja on myös viikon aikana tullut ihanilta ihmisiltä, jotka vuodesta toiseen vaan laittavat kortteja, vaikka mä jo muutama vuosi sitten luovutin... kiitokset kaikille!
Mutta entäs sitten tämä salainen ihailijani, joka oli käynyt tuomassa Amarylliksen oven taakse. Ihan tuli itku silmään, olinko oikeasti ansainnut?
Neiti kävi kierroksen Mammalla ja meidän jouluruoat on taas kunnossa. Niin oli mamma laittanut laatikot, kinkun ja rosollia tulemaan... mulle jää huomiselle karjalanpaisti ja leivän leipominen. Ihan pikkaisen jo kinkkua ja rosollia tänään maistelin eväänä.
Mutta nyt on Vanhan joulutori purettu ja joulu saa tulla. Mä olen jo täällä peiton alla odottamassa... jos nyt laitan silmät kiinni, niin aamu on ihan kohta täällä. 
Rauhallista, rentouttavaa, lämmintä ja iloista joulua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.