torstai 8. syyskuuta 2016

Vaippakakku, vihdoin

Mä olen ihan muutaman vuoden (varmaan 10) halunnut tehdä vaippakakun, mutta ei ole ollut kenelle tehdä ja ihan vaan kotiin koristeeksi... Juu, joku raja munkin haluilla sentään on ;-D
Tänään sitten Riiviö tuli kotiin, et hänet on kutsuttu lauantaina baby showereihin työkaverinsa luo. Tällaisessa kohtaa aina kyllä kääntyy mun puoleen, et jos korttia tms., mut nyt ei tiennyt edes mitä lahjaksi.
Mä olin ihan tohkeissani ja lupasin hoitaa asian. Mutta vaikka kakku itsessään oli helppo kasata, niin koristelut sit tuotti päänvaivaa, koska mulla on vähän jo syksyfiilis ja lapsen sukupuoli ei ole selvillä. Päädyin tähän
Ja todella paljon enemmän vaihtoehtoja materiaalien puolesta olis ollut ns. normiväreihin vaalean punaiseen ja -siniseen. No, ehkä ensi kerralla... 
Vaippoina käytin Pampersin new baby-vaippoja, paketista jäi 6 vaippaa yli, kun keskelle tungin talouspaperirullan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.