sunnuntai 28. elokuuta 2016

Pää kolmantena jalkana

Loma tähän elokuun alkuun oli ihan pirun huono keksintö tai siis ei varsinaisesti, mutta uskomatonta kuinka työt pystyy kasaantumaan neljässä päivässä, en olisi uskonut. 
Toki tulin lomalta illalla myöhään ja seuraavana aamuna mua odotti työhuoneelle meno... Auton pakkaus ja kalligrafiakurssi. 
Kurssilla harjoiteltiin laskuja ja nousuja, vaatii todella hidasta käden liikkumista ja kovaa harjoittelua. Ehkä sitten eläkkeellä maltan pysähtyä tähän 😀
Kurssin jälkeen olinkin 3 päivää aamusta iltaan työhuoneella... Olin luvannut viedä keskiviikkona jämylle tuotteita myyntiin, myös joitain uutuuksia, jotka olivat vallan kokonaan tekemättä.
Mutta sitten meinas iskea katastrofi, mun asiakaskunnan piiristä kuoli viikossa toista kymmentä ihmistä ja mun puhelin soi. Tilailtiin adresseja, itkettiin ja muisteltiin edesmennyttä. Mä yritin näistä muistoista saada kiinni, että voisin jollain tapaa saada idean, jotta adressissa olisi aavistus edesmenneestä henkilöstä. Aika rankkoja puheluita, mutta tuikitärkeitä, puolin ja toisin.
Tämän lisäksi kävin tietysti myymässä Käsityökorttelissa la 20.8. Ja sunnuntai aamuna heräsin ajoissa ja selailin nettiä, et mitähän tekis tänään... Fb:ssä huomasin tapahtuman Söderkullassa ja ei kun puhelin käteen, varaamaan paikkaa ja matkaan.
Ja taas alkuviikosta sama homma, koruja tiiviisti tekemään pari päivää. Jämylle vein isohkon satsin ja toinen kaipasi täydennystä ja oma varasto oli aika vähissä. Ja niin kuin mä kesäkuussa kuvittelin saaneeni paljon aikaan 😀
Taiteiden yö alkoi mulla jo aamusta... Matkasin taas Käsityökortteliin Kamppiin, toisen kerran viikon sisään. Jos tuollainen normimyyntipäivä on klo 10-18, se alkaa yleensä 6-7 välillä, riippuen kuinka kauas täytyy lähteä. Nyt sitten luvattiin olla myymässä klo 10-21, joten startti klo 6... Paikkoja jakamaan ja ties mitä tekemään... Muwin Riitan hommia siis, mä olin vaan kuski.
Kotiin lähdettiin to klo 23 ja kun ensin tyhjennät autoa matkalla ja haet päivän ensimmäisen lämpimän aterian, niin sänky kutsui ja kovaa. 
Ja taas on viikonloppunakin oltu tien päällä, joskin vaan Järvenpäässä ja Sipoossa. Tänään Sipoon keikka oli niin lyhytkin, että ehdin tehdä aikamoisen kasan erilaisia kortteja. Tuntui, että ehdin vaikka mitä, tässä aamun ensimmäinen kortti.
Tänään on myös Riiviön syntymäpäivä, joten kävimme myös neidin valitsemassa ravintolassa syömässä. 
Kavereidensa kanssa hän olikin jo juhlinut kaksi iltaa valmiiksi, että äidin kanssa otettiin varsin maltillisesti 😀
Mutta kupaan yrittää laitella loputkin kortit vielä tulevalla viikolla näkyviin, mutta tässä on taas yhtä sun toista... Tampereen reissua ja Leimailutaivas ja Helmiplaneetta® -messujen ennakkolippujenkin myynti alkaa jo torstaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.