perjantai 25. maaliskuuta 2016

Pitkä perjantai


eikä vaan sen takia, että on pääsiäinen ja pitkäperjantai.
Olen tässä miettinyt, et koska tekemättömiä hommia on vaikka ja kuinka, että mistä päästä aloittaisin, enkä ole tullut hullua hurskaammaksi. 
Nyt kun ihmisiä on käynyt työhuoneellani enemmänkin, osa askartelukirppiksen aikaan ja osa kursseilla, niin olen kuullut monen suusta: en tiennytkään mitä kaikkea sä teet. Niinpä niin, välil tuntuu etten aina itsekkään tiedä. 
Työhuoneellani on kuitenkin pieni putiikki, jossa on aina esillä nukkekotiin yhtä sun toista pientä. Näiden myyntiartikkeleiden kanssa kierrän myös ympäri Suomea erilaisilla nukkekotimessuilla ja -markkinoilla, joita järjestetään 8 kertaa vuodessa. Kuvia näistä olen laittanut TaavaNaisen instagramiin ja fb-sivuille, mutta verkkokauppaa ei minulla ole. 
Tutkin tosin tässä erilaisia verkkokauppavaihtoehtoja ja testailinkin kuvien käsittelyä, joka ei todellakaan ole mun juttu. Ahdistus iski siinä vaiheessa, kun laskeskelin kuinka monta erilaista tuotetta mulla on tarjolla... Muutama sata eri artikkelia ja näiden kahden kuvan jälkeen jo into lopahti.

Nyt olis jollekin reippaalle alaa opiskelevalle harjoittelupaikka Kontulassa tarjolla ;-D
Yhteyttä voi ottaa taavanainen@gmail.com
No samaan kauppaan voisin tietty ympätä tekemäni korut ja muutkin jutut... Tietenkin.

Mutta ei auta, töitä on nyt tehtävä ja pitkään tänäänkin.
Lajittelin tässä helmiä kesän koruja varten
Tein jotain puolivalmista myös
Ei pääse kyllästymään, kun vaihtelua riittää ;-D Nyt kuitenkin takas työn ääreen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.