lauantai 29. marraskuuta 2014

Lauantaista

Tänään on taas startattu ajoissa aamulla, matka vei Nikkilään, Sipooseen, Lilla villanin joulumyyjäisiin. Olin täällä viime vuonnakin ja koko kylä oli silloin liikkeellä. Tänään oli aika harmaata ja sateista, mutta ei ehkä ihan niin kivasti väkeä kuin vuotta aiemmin. Samaan aikaan oli kuitenkin kylällä joulukulkue ja ohjelmaa muutenkin.
Pöytäni näytti tältä
Valot saavat ihmeitä aikaan ja paljon huomiota keräsi myös Ikeasta ostamani patterikäyttöiset hiutalevalot. 
Ja minä pirtsakkana jotain tällaista
Ja voinen kertoa, että Tampereen messuilta lähtien olen tavannut  kaikissa tapahtumissa muutamia asiakkaita, joiden kanssa olen sitten ihan asioinut ruotsinkielellä. Mikä kamala peikko se onkaan ja englantia puhun kuitenkin lähes päivittäin, mutta toki ruotsini on ihan lapsen kengissä, myönnän. Kuitenkin haluan kohteliasuuttani edes yrittää kertoa tuotteistani ruotsiksi ja onneksi edes summat ja kuitin kysyminen onnistuu. 
Joulumyyjäisistä suuntasin sitten Petikkoon, Länsi-Vantaalle. Ehdin matkalla käydä tankkaamassa sekä auton, että autokaistan kautta itsení, tunnissa ehtii paljon, autoakin ajaessa. Petikossa odotti 8 iloista nuorta naista, polttareita vietettiin ja minä menin paikalle korutarvikkeineni. Tehtiin nahkarannekkeisia koruja
Nyt on sitten jo saunassakin käyty ja yövuoro alkaa, josta meinaan kyllä osan käyttää myös nukkumiseen ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.