tiistai 27. toukokuuta 2014

Porkkanan teroitin ja piparileimasin

Mä olen porkkanan suurkuluttaja, mutta raasteena en siitä välitä. Enkä oikein tiedä miksi raaste ei putoa, ehkä se juontaa lapsuuteen, jolloin ala-asteella raasteen sekaan laitettiin ananasta tai rusinoita. En sotke suolaista ja makeaa...
Mä syön porkkanaa kuitenkin raakana sellaisenaan, keitettynä, salaatissa lastuina tai paloina ja voileivällekin laittaisin, mut se on ollut vähän haasteellista. Sit mä bongasin Tigerista porkkanan teroittimen, joka oli vastaus mun huutoon.
Laitoin kuvaan hammastikun, et näette koon. Perusteroitinhan se on, jonka pohjassa on kuorija ja niin saa teroitinroskasta hienoja kukkasia dalaatteihin tai voileipäkakkujen koristeeksi, mut ennen kaikkea on just oikean paksuista mun leivälle... 
No toinen juttu, jonka bongasin Tigerista... Piparileimasin. Mä mitään pipareita ala leimaamaan, mutta tämä leima vois sopia hyvin hääkortteihin... 
Mun pieni sisäinen leimojen kerääjä heräs talviunesta. Katsotaas nyt sit, et milloin ehdin testaamaan ;) 

2 kommenttia:

  1. Täällä tuli äänekäs juu, hyiii, et ole ainoa joka on saanut ala-asteella sitä outoa salaattia :D Rusinat pullaan eikä porkkaraasteeseen, vaikka sen pullankin syön mielummin ilman rusinoita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä kyllä rusinoista välitä pullassakaan enkä maksalaatikossa. Rusinat rusinana, jos on pakko. Mä vältän kaikkia tällaisia laksatiivisia oireita aiheuttavia juttuja...

      Poista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.