sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Aika vaihtaa

Kun istun tietsalle, niin mun sormet löytää lähes itsekseen kaikki kirjaimet, mutta olen saanut viime aikoina vähän palautetta, että voisit vaihtaa näppiksen, kun ei siinä näy kirjaimet. No joo, on ne vähän kuluneet
mutta olen mä silti osannut kirjoittaa lähes oikein ;-D Tosin myönnän, että sitä tulee sokeaksi omille asioilleen ajan kanssa.
Veljeni sitten eilen oikein otti asian kaupassa puheeksi ja niin mä ostin sitten uuden näppiksen, oikein tyttömäisen ja langattoman.
Mä oisin selvinnyt vanhallakin, mutta onhan tämä soma. Nyt täytyy vähän opetella näipä uusia näppäimiä, kun on ne niin erilaiset. Tällä voi kyllä kirjoittaa, vaikka on pitkät kynnet, kun näppäimet on niin erillään toisistaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.