tiistai 21. tammikuuta 2014

Disneyland

Meidän hotellin vieressä oli Disneyland... jonne emme olleet ajatelleet mennä. Käytiin kyllä ennen CHA-messuja Disneyland Downtownissa, jonne pääsee kävelemään kuka vaan ja tekemään ostoksia, mutta se ei ole vielä itse puisto.
Downtownissa on House of blues ja kukas se siellä maaliskuussa esiintyykään...
Viimeisenä lomapäivänä oli laukut pakattuna jo aamusta ja lopputulos oli, että ei mennä shoppaamaan, koska meillä oli jo yhdet extralaukut jokaisella... Myönnän, että itse olin pitänyt myöskin lipun hintaa kalliina, koska en ole mikään laitteissa kävijä, mutta nyt sitten päätettiin, että mennään.

Disneyland aukesi portilta tämän näköisenä
Paikka oli oikea kaupunki
Tässä jo esiinnyttiin
ja tavattiinhan me "tuttujakin"
Ainoa lehmäjuttu koko reissulla
Paljon oli myös erialsia musikaaliesityksiä, joista nautin suunnattomasti
Ja nyt alettiin sitten olemaan loppu metreillä...
pitkä päivä takana ja mä en enää ollut tarkkana. Mentiin pitkään jonoon, koska mä oletin sen vievän saarelle, jolla Pirates of the Caribbean oli... mutta jono vei vesille ja mikäs siinä, olin kyllä huomannut kyltin, että saatetaan kastua, mutta +31C, niin ei haitannut, kunnes... istuimme veneessä ensimmäisenä ja se lähti kulkemaan pimeään tunneliin ja olikin vesivuoristorata. 
Siis mä tulen äärettömän huonovointiseksi kaikissa laitteissa ja inhoan niitä yli kaiken. Voitte kuvitella, kuinka mä huusin ja Riiviö ja Jehko nauroivat. 
Paikka oli vähän tätä luokkaa, mutta pimeää
Siis ei mun juttu. Ei haitannut, että mä kastuin ihan kokonaan, mutta se inhotus sitä kulkemista kohtaan, jota mä en voinut hallita millään lailla. Sinne en lähde toiste, mutta paikkana Disneyland oli mahtava ja suosittelen. Meiltä jäi kokonaan se toinen puoli, seikkailujen maa näkemättä, koska tähän ei yksinkertaisesti vaan yksi päivä riitä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.