perjantai 15. maaliskuuta 2013

Kamukirja

Askartelutreffeillä Orimattilassa Taikalehden Anu esitteli meille Kamukirjan ja mä olin ihan heti myyty. Siis moni on tehnyt smashbookkeja siellä ja täällä, mutta mä en edes nimestä pitänyt (kieli ei taivu), saati niistä valmiista jutuista, joita sai mukaan ostaa ja kokokin oli mielestäni valtava.
Nyt sitten Kamukirjassa mä näin ne Teinarit 80-luvulta, joista tuli vuoden jälkeen niin paksuja, että hyvä kun mahtuivat kiinni. Kamukirjan nimikin oli musta niin loistava, että se oli siinä.
Kanna aina mukana =kamu, on aina mukana.
No mä sitten lupasin tehdä oman kamukirjan... tosin pieni varoituksen sana, jos Anulle menee jotain lupaamaan, sehän kuvitteli tän olevan niin kuin heti valmis ;-D Anun Kamu esitellään seuraavassa Taikalehdessä
Mä jo sain kyselyitä Leimailutaivaassa, mutta ei, tää oli vasta kuivumassa siinä kohtaa. Koska tottakai mä onnistuin tässä kohtaa sössimään... halusin vähän maalata helmiäisellä Dabberilla, jota en ollut käyttänyt vähään aikaan ja kun aikani rutistelin, niin koko purkki lävähti siihen Kamukirjan päälle. Joskus siis vaan askarteluista tulee erihintaisia kuin on alkuun ajatellut. ;-D
Mutta saanen esitellä, mun KAMUKIRJA.
En halunnut paljon koristeita tähän päälle, koska sen pitää näppärästi laukkuun sujahtaa. Tuo sininen värssy on wc-paperista:
Elämä heittelee välillä kaiken kokoisilla kivillä, joskus ei ehdi väistellä
on niin totta, että sen halusin heti kanteen. Riiviö tosin sano, että sä oot niin nolo, jos laitat wc-paperia. No, mä olen sitten nolo ihan julkisesti ;-D
Kamukirjani tarkoitus on toimia muistikirjana tyyliin 2 good 2 be 4 gotten. Olen kuitenkin parempi kirjoittamaan kynällä kuin puhelimen muistiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.