tiistai 18. syyskuuta 2012

Uutta ja vanhaa blogia

Vaikkakin nyt alan harjoitella tällä blogspotin blogilla, johon minulla ei oikeastaan olisi aikaa juuri nyt, niin jatkan myös Vuodatuksen puolella. Pyrin kirjoittamaan samat jutut molempiin, ainakin nyt siihen asti kunnes pystyn päättämään, että kummalla sitten jatkan.
Osittain päätökseeni vaikuttaa tietenkin kaikki painetut käyntikortit ja teetetyt leimasimet, joissa on osoite, joka ei juuri nyt toimi. Kuitenkin koska Vuodatus on myös minulle ilmainen, on asiasta huono narista.
Vanha blogi pitäisi löytyä osoitteesta taavanainen.net, mutta koska Vuodatuksella on hiukan ongelmia, niin se löytyy tällä hetkellä osoitteesta taavanainen.net.vuodatus.net

Osittain pähkäilyni johtuu myös ihan perus luonteenpiirteestäni, joissain asioissa teen hyvinkin nopeita päätöksiä, mutta joissain asioissa olen kaavoihin kangistunut. En niin välitä kikkaikka uusilla blogipohjilla, koska jos löytää yhden hyvän, niin miksi sitä vaihtamaan?
Teimme eilen koulussa tällaisen testin, jonka mukaan minä olin tutkija ja päättäjä. Kumpi sinä olet?

1 kommentti:

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.