lauantai 19. marraskuuta 2011

Tampereen messuilta ostoksia


 Kävin eilen Tampereen messuilla... minusta paikalla oli paljon enemmän väkeä kuin ennen. Tai ainakin olin omasta mielestäni ajoissa paikalla, kun saavuin 15 min ennen ovien avaamista ja pääsin sitten jonoon noin 100 metrin päähän ovelta. ;-D Aikaisemmin olen ollut lähes oven rivassa kiinni siinä vaiheessa. 


Unohdin lisäksi kamera kotiin, mutta ei siitä mieleni ollut pahoillaan, kun messujen ulko-ovessa oli jo iso lappu, että kuvaaminen kielletty. Tosin pienellä siinä luki, että saa kuvata näytteilleasettajan luvalla, mutta olipahan yksi homma vähemmän siinä vaiheessa.


Mulla ei ollut tällä kertaa mitään ostoslistaa tehtynä, koska varastonarvo täällä meillä on kieltämättä hiukan suuri... joten varsin maltilliset ostokset oikeasti tein, mulle jäi jopa rahaa lompakkoon ja lainasinkin eräälle toiselle, joka ei ollut muistanut käydä automaatilla. 


Joulukortteja varten en oikeastaan enää olisi tarvinnut mitään, mutta Inkadinkadon leimasimet vaan on niin mun tyylisiä, että sorruin ja kun SInelli ei niitä enää tilaa, niin tätä mulla ei vielä ollut.


Photobucket


Tässä vielä lumihiutale, jota mulla ei ollut ja avaimet on vaan muuten niin ihania...


Photobucket


 Isänpäivä meni, mutta se tulee onneksi joka vuosi yhtä varmasti kuin joulu ja miehisiin kortteihin on hiukan liian vähän tarvikkeita.


Photobucket


Myös nämä leimasimet näin taustoina korteissa, varsinkin tuohon Eiffel-torniin ihastuin, kun se oli niin iso. Yleenäs näkee vaan pieniä.


Photobucket


Ja pullon korkit ostin, kun niitä en ole vielä testannut ja vähän kuin Taikan Anun kanssa niitä yhdessä hypisteltiin.


Photobucket


Tuttuja näin paljon, vaikka montaakaan sanaa en vaihtanut... Tainan, Katjuskan, Mummelin, Maaretin, Minna K:n, Jehkon, Arja L:n, Taikan Anun, Lilan ja Apriksen nyt ainakin ja muutaman muun tutun kasvon, mutta nimistä ei niin tietoa. Mulla on hyvä kasvomuisti, mutta nimet menee auttamattomasti sekaisin. 


Yksin on hyvä kulkea tällaisilla messuilla, niin saa kastoa just ne jutut, mitkä itseään kiinnostaa eikä tartte junnata jonkun muun takia, ihan vaan kaikella kunnioituksella kavereita kohtaan. Klemmarikellarissa viihdyin kyllä kanssa aika pitkään juttelemassa ja parin muun kaverin luona... Lasini tekee ihania lasitöitä ja Jarna Schild keramiikkaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.