maanantai 14. marraskuuta 2011

Lumihiutaleita Blockseilla


 Eilen mennessäni messuille, Anu kysyi, että mitä meinasin demoilla? Sanoin, etten oikein vielä tiedä, kuinka niin. Mä en siis ollut tehnyt mitään varsinaista suunnitelmaa, kun sain joulukorttini jo tehtyä perjantaina ja lauantaina. Anu antoi mulle käyttöön sitten blocksit ja sanoi, että käytä näitä ja niin mä sitten tein.


Vetäisin siis liitua leimasimeen, suihkutin vettä päälle ja leimasin... Liitua ei tarvinnut lisätä kuin kerran, vettä kolmesti ja koko paperinpala oli leimattu. Siis jos musteen kanssa leimaat lisäten joka leimaan mustetta, niin näillä liiduilla riittää yhdeksään leimaan... Nämä on jo kova haaste Distressin kohdalla, kun mä tykkään leikkiä vedellä.


Tässä tekemiäni taustoja 


Photobucket


Tässä laitoin kolmea eri liitua samaan leimasimeen


Photobucket


Photobucket


Täällä lisätty vaa hurjasti vettä. Lisäksi olen säiliösiveltimellä levittänyt leiman ääriviivoista väriä hiutaleen keskelle, mutta en kaikissa. Osassa vaan paljon vettä.


Photobucket


Otin näitä myyntiin muutaman kappaleen kursseille, ehdottomasti otan nämä kurssikäyttöön kotonani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.