sunnuntai 7. elokuuta 2011

Myytävänä kuviolävistäjiä


 Mä en muistanut lainkaan käydä mun lävistäjälaatikkoa läpi askartelukirppikselle ja sitä olen tässä surrut, koska ostin muutaman uuden Stampin upin leikkurin ja nämä eivät meille enää mahdu. Löytääkö hyvän kodin sinun luotasi?


Postitus maksikirjeenä tai pakettina, mutta voidaan sopia tapaamista myös Lahteen, Tampereelle to 11.8. tai noutaa meiltä kotoa Itä-Vantaalta. Ehdota sinulle sopivin ja mä kerron käykö mulle.


Eli halutessasi ostaa jotain, laita meiliä satiininauha at gmail.com ja meiliin kopio myytävän tuotteen tiedot ja lisää vielä nimesi ja osoitteesi. Hintoihin lisätään mahdolliset postikulut. Vain sähköpostiin tulleet tilaukset/varaukset otetaan huomioon!!



  • Fiskars kulma- ja boordilävistäjä ruusu 12e

  • Fiskars kulma- ja boordilävistäjä köynnös MYYTY!


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.