perjantai 20. toukokuuta 2011

Zutter Kutter


Olen tässä jo jokusen viikon odottanut, että Sinelliin tulee Zutter Kutter ja mä saan käydä hakemassa sen kotiin... Eilen oli sitten se päivä ;-D


Tänään olen joutunut hiukan ravaamaan tilaa tälle... koska jos sen hyllyyn nostan, niin en myöskään ikinä käytä. Ei meinaan ole ihan kevyt laite eikä edes kovin pieni.


Mulla on apupöytä fillareilla kaappini edessä, jossa yleensä säilytän nuo pahvilaatikot, joissa on koristeet omissa piikeissään. Pakkaus tilanteessa ne nostan sänkyni päälle levälleen, joten nyt leikkuria tarvittaessa nostan ne vain pinossa sängylle, kuten jos leikkaan Bigshotilla hiukankin enemmän eli pöydällä on hyvin tilaa toimia.


Photobucket


 Mun aiemmat leikkurit on olleet Dreamkuts ja Fiskarsin pieni valokuvaleikkuri, ne korttiaskartelussa on tähän asti toimineen hyvin ja toimii varmaan edelleen. Tämä Zutter Kutter leikkaa chipboardia ja paspista aika pienellä vaivalla ja tähän mahtuu 15,5" (eli 39 cm) leveää materiaalia ja paksuutta 4mm, joka on säädettävissä. Tällä voi siis leikata useammat korttipohjat päällekäin tai vain yhden... muovia tällä ei saa leikata. Itse käsivaivaisena kaipasin tätä albumien kansien ja muiden vastaavien leikkaamiseen.


Photobucket


Myönnän, että tämä ei varsinaisesti ole halpa laite, mutta uskon käytössäni äkkiä maksavan itsensä takaisin. En aina jaksa ajella Sinelliin leikkaamaan sopivia kansia ja saksilla tai veitsellä ei saa niin siistiä jälkeä. Lisäten tietty, ettei mun käsillä sellaisia paljon leikellä. Oman Zutter Kutterin halutessaan kannattaa kurvata Variston Sinelliin... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.