torstai 28. huhtikuuta 2011

Fiskars-postia


 Jaahas, sitä vois alkaa palaamaan arkeen. Mulla on nyt kolmas kuumeeton päivä, olinkin viikon kuumeessa ennen sitä ja täytyy sanoa, että olin muuten todella sairas. En puhunut puhelimessa, koska kurkkuun sattui ja nukuin kahdet päiväunet joka päivä... ja hereillä ollessani mun uskolline ystävä oli Nessu-paketti ja roskapussi. Nyt tiistaina sain uuden tosiystävän, meinaan sarvikuonon ja huomenna pääsen jo töihin. Ei tämä ilo ole ollut olla kotona, kun ei mitään ole jaksanut.


Mutta asiaan... Sain tänään postia Fiskarsin Joannalta (kannatti olla kotona, kun posteljooni soitti ovikelloa ;-D) Eli rullaleimasimeen paljon eri värejä. 


Photobucket


 Heti piti päästä testaamaan, kun tuohon mustaan väriin en pelkästään ihastunut. Ensi käsittelyyn otin Golden ambrosia -värin, joka on hieman kullanhohtoinen ja vesiliukoinen, mutta minusta tuntui hiukan plässyltä, joten päätin parantaa ;-D


Photobucket


 Eli musterullan alla voitte nähdä oikean värin, sen ambrosian, mutta mä laitoin tähän rullaan Distressin vintage photoa raitoina.


Ensin kokeilin akvarellipaperille, jonka olin kastellut. Distress leviää enemmän kuin alkuperäinen muste, joten värit menivät heti sekaisin. Vähemmän vettä olisi voinut toimia paremmin. 


Photobucket


ja sitten kuivana ja tästä ainakin minä tykkään.


Photobucket


Nyt täytyy miettiä, että minkä värisiksi nuo mut musteet sekoittelee... ei siis pelkoa, että muste loppuu rullasta kesken, kun sitä voi lisätä huoletta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.