keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Leikkaa&Liimaa Espoossa eilen


Mulla on edelleen ongelmia kuvien lisäämisen kanssa Photobuckettiin, sain sinne eilen parit kuvat ja nyt ei sitten enää onnistu. Harmittaa, kun mä sentään olen ostanut ison kuvakansion eikä se ole vielä täysi tai edes maksu vanhentunut. Kuvia olisi kiva klikata hiukan isommiksi...


No, jatketaan silti... Eli Jehkon kanssa oltiin ilmottauduttu Leikkaa&liimaa-tapahtumaan, vaikka mä en skräppääkään... välineethän mulla on, mutta toistaiseksi sille ei ole ollut aikaa tai paikkaa. Riiviö hoitaa meillä tämän.


Tapahtuma oli tosi hienosti järjestetty, kuten nämä tapaamiset yleensä ja paikalle olikin saapunut reilut 40 innokasta skräppääjää. Kiitoksia!!!


Sen verran sanoisin erosta korttitapaamisiin, että ihmiset innosta puhkuen kävivät omien töidensä kimppuun ja vaikka juteltiin puolin ja toisin, niin ehkä kuitenkin vähemmän kuin korttien tekijöiden kesken.


Espoon koulumuseon miljöö on todella kaunis, tässä Jehko kamojensa kanssa. Mä tyydyin kantamaan vaan kylmälaukkua ja pakettiä kädessäni ;-D



Kuvia osallistujista ahertamassa


Photobucket


Photobucket



Jokaiselle oli omalle paikalle varattu sponsorikassi, jonka sisältö näytti tältä



ja paikalle saapui myös Becky Higgins vanhempiensa ja miehensä kanssa. Beckyn vanhemmat ovat Suomessa ja tekevät työtään Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkossa.



Jonotimme omaan kuvaan Beckyn kanssa tässä kohtaa



minä ja Becky



Myös minä haluan omalta osaltani kiittää kaikkia sponsoreita!!! Saimme vielä arpajaispalkinnotkin, kun kurkkasimme oikean numeron sponsorikassin pohjasta ;-D Mä sain aakkostarroja ja Intohimoinen askartelija-paidan.



Lisäksi minäkin arvoin lipun Leimailutaivaaseen kaikkien osallistujien kesken ja onni suosi Ommua.


ja ihan viikkoa en sitten malttanut olla askartelematta... Näihin pussukoihin tein yläosat eilen aamulla vielä lähtötohinoissa ja Riiviö auttoin vain teippien laiton verran. Oikeastaan alan perumaan puheitani, että kaikkia apuvälineitä ei kannata ostaa, kyllä oli helpompaa nämäkin tehdä käsipaketista huolimatta, kun on pelit ja vehkeet ;-D



Joten kiitokset vielä kerran järjestäjille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.