lauantai 17. huhtikuuta 2010

Riihimäellä käyty


Tänään oli Riihimäen tapaamisen vuoro ja me Riiviön kanssa saatiin matkaseuraa Korttitaivaan Hannasta. Hanna olisi voinut tulla junalla Riihimäelle ja mä olisin hakenut sen sieltä, mutta kun samalla rahalla pääsi Tikkurilaan ja mä sen aseman helpommin löysin, niin päädyttiin sitten siihen... Lisäksi meidän piti käydä hakemassa Jumbosta patongit evääksi ;-D


Tässä Riihimäen tapaamisen pääpiru... Karita. Kiitos sinulle ja apulaisillesi taas kivasta päivästä.


Photobucket


En oikein osannut musteita enempää pakata mukaan, kun lähinnä odottelin tätä salkkua, johon piti heti musteet saada vaihdettua. Samalla tuli heitettyä hyvästit vanhalle salkulleni, joka oli palvellut minua 30.6. 2008 lähtien, mutta nyt Eija tarjosi sille hyvän kodin.


Photobucket


Kiitos Pihkulle salkun tuomisesta ja Tintille sen tekemisestä. Täytyy nyt oikein ajan kanssa miettiä, että miten tätä tuunaan vai jääkö se tällaiseksi. Uusista musteistakin puuttuu vielä nimilaput... Jotenkin ei askartelut ole nyt ottaneet tuulta alleen.


Paikalla oli korttiluonnos, johon minäkin päätin ottaa osaa, kun niin paljon sain kommentteja Ikaalisissa, etten mitään saa aikaan.


Photobucket


ja kortti, johon mulla oli omia tarvikkeita tuo uusi Ruskasarjan syklaamin värinen taustapaperi, MS boordi- ja kulmaleikkuri, valkoista paperia ja Distressit. Ostin leimasimet ja muut kamat, korttipohjankin, sain vieruskavereilta. Ei siis niin yhtään mun näköinen tai värinen tai mitään, mutta ehkä kortiksi tunnistaa. Meidän Riiviö hokee kokoajan nykyiseltään: sika, niin siitä kai tämäkin kortin idea...vaikka porsashan tämä ;-D


Photobucket


Mun pienet ostokset Skräpteekin valikoimasta


Photobucket


ja parit kuvat tunnelmasta...ja kuten näkyy, olihan meitä taas kiva joukko paikalla.


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.