sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Kaikessa ei voi säästää


Siis olen helmiäni asetellut ties kuinka monta kertaa ja varmaan vielä jatkossakin näitä tulee säädettyä johonkin. Ensin meinaan ostin näitä Sinellin isoja rasioita 5 kpl ja jaoin sitten helmiä niin, että mustat ja kirkaat mahtuivat yhteen, ruskeille ja makeanveden helmille tuli heti omansa, punaiset mahtuivat turkoosien kanssa ja nyt olen jo luovuttanut ;-D


Eli olen ostanut useampaan otteeseen lisää rasioita, enkä edes kaikkia tähän kuvannut, mutta nyt olen taas hetken aikaa tyytyväinen...





 



Osille (lukot, rondellit jne) on kanssa kivat olla omissa rasioissaan, varsinkin kun kursseja varten olen niitäkin hamstranut urakalla. Tuo pieni sininen rasia on Villihelmestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.