sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Laukku


Mä en ole koskaan ollut laukkujen perään, en edes käsilaukkujen, joita mulla on yleensä vaan kaksi kappaletta (se arkinen tiine sammakko, johon mahtuu kaikki tai jos ei mahdu, niin yritetään kuitenkin ja pikkulaukku, jos satun lähtemään johonkin ulos). Siksi hiuka olen ihmetellyt Maijun laukkuinnostusta, mutta meitä on moneksi.


Ja on mullakin askarelulaukku, sellainen perässä vedettävä, jota käytän kyllä kursseilla jne. Nyt kuitenkin bongasin tällaien RePrintin laukun



Miksi tästä kiinnostuin, on nuo laatikot. Minulla on pieiä laatikostoja pöydälläkin, mihin olen kaiken maailman sälää laittanut omasta mielestäni järjestykseen. Tämä laukkuversio voisi olla se malli, jonka ottaisin esim. mökille tai Mammalle mukaan, kun meillä on ehdoton kielto sotkea ;-D


Eli tähän saisi vähän musteita mukaan ja meikkisieniä. Tähän mahtuisi varmasti samalla vähän korutarvikkeita, ainakin työkalut, jos helmet olisivatkin omassa rasiassaan. Ja ennen kaikkea tämä voisi olla se Riiviön laukku, jonka saisi viedä omaan huoneeseensa, kun ikäväkseni on sanottava, ettei askarteluhuoneessani ole enää sitä toista paikkaa, jossa askarrella. Meillä kuitenkin pidetään kaikki askartelukamat samassa huoneessa, kun ihan vaan joitkut jutut meillä on hankittu yhteiseksi ;-D


En nyt tutkinut, että mistä tällaisen saisin hankittua, kun ajattelin, jos kirjoittaisin pukille...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.