torstai 29. lokakuuta 2009

Karkkipusseja


Mä olen aloittanut jouluvalmistelut hyvissä ajoin, eihän sitä tiedä kuinka tulee käymään... kiire yllättää jossain vaiheessa kuitenkin.



Hyvin yksinkertainen malli ja kun ruskeasta on tullut mun uusi lempiväri ;-D


Jatkoin sitten sarjatyöskentelyä



Olen hamtsrannut monen tavoin erilaisia kuviopapereita ja kuitenkaan mä en niitä juurikaan käytä. Nykyiseltään ostaisinkin vain kaksipuolisia papereita ja mielellään suht paksuja, mutta tokihan näille yksipuoisillekin ohuille papereille täytyy olla oma paikkansa...


Ensin leikkasin DreamKutsilla 12 x 12" kartongin puoliksi ja sen jälkeen vielä kolmeen osaan eli sain papereistani 4 x 6" ja se on juuri sopivan kokoinen kaistale käyttämieni korttipussien yläreunaan. Saman tein vielä kuviopapereille, jonka jälkeen tein niihin taitoksen keskelle Scor-palilla 2" kohdalla. Sitten taitoin paperit kaksinkerroin ja leikkasin boordileikkurilla yhtäaikaa. Tätä en suosittele tekemään Fiskarsin boorsileikureilla, mutta Martha Stuartin leikureilla onnistuu jopa paremmin kaksinkerroin.


Sitten leikkasin paperileikkurilla pienen soiron reunasta lyhentääkseni boordia ja vielä sen taitoksen irti, jotta sain kauniin yläreunan ja ei muuta kuin teippailemaan osat kiinni. Yhteen pussiin menee noin 90 cm teippiä, kun hiukan yllätyin teippirullani loppumista niin pian... vastahan sen eilen aloitin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.