keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Kiitokset postille


Kun postia aina moititaan, niin minä koin positiivisen yllätyksen...


Olin lähettämässä pari viikoa sitten teippejä useammalle ihmiselle ja Piian teipit pakkasin myös kuoreen, koska olimme sopineet tapaamisen Sinelliin. No, kurvasin sitten postilaatikolle ja annoin Riiviölle kaikki kuoret, että laittaa laatikkoon. Olin siinä vaiheessa unohtanut Piian teipit kokonaan ja kun Piia teippejään kyseli, mä tajusin niidenkin menneen laatikkoon.


Laitoin sitten postiin illalla meiliä, että pudotin kuoren laatikkoon, voisoinko saada sen takaisin. Kerroin, että mihin laatikkoon se oli pudotettu ja että kuoren päällä luki vain Piia ja sisällä teippiä, ei muita tietoja. Sain seuraavana työpäivänä vastauksen, että tiedot laitettu eteenpäin ja menee 2 viikkoa, kun kuori löytää minulle takaisin.


Olin jo iloinen, että sentään lupasivat mun saavan kuoren takas, viis yhdestä kahdesta viikosta. Kuitenkin sain kuoren takaisin pari päivää viestin jälkeen, eikä se edes maksanut mitään. Kuori oli toki avattu ja katsottu, että mitä se sisältää, mutta eihän se mitään.


Siis loistavaa palvelua, ei aina moittimisen paikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.