maanantai 24. elokuuta 2009

Tekevälle sattuu ,-D


Mahtaakohan muut harrastaa leipomista samalla tavalla kuin mä? Meinaan tänään paistoin parit kakkupohjat viikonloppua varten ja samalla tein leipää... olin laittamassa keittiön ikkunaa kiinni, että leipätaikina kohoaa paremmin, kun potkaisin pakastimen nurkkaan kovaa ja lopputulos on murtunut pikkuvarvas.


Jos varpaani olisivat yhtään kauniimmat, voisin esitellä teille mustan punaisen ja valkoisen varpaan, jos vaikka huomaisitte eron... Riiviö leikki hoitajaa ja sitoi kaksi pienintä varvasta yhteen mun neuvojen mukaan (hoitaja tai lääkäri en itsekkään ole) ja nyt sitten ainakin huomiseen iltapäivään makaan sohvalla leffojen ja kirjojen kanssa.


Photobucket


Mihinkään lääkäriin en suinkaan tämän takia ole mennyt, sinne ehtii maanantainakin. Saatan kyllä yrittää kehittää tämän tietokone-askartelupöydän alle esim. keittiöjakaran, jotta saan jalkani pidettyä koholla ja seurattua maailman menoa.


Edit. Kävin tänään lääkärissä ja ei mun varpaita edes teipata. On kuulemma niin pienet varpaat, ettei kannata, aiheuttaa vaan enemmän hankaluuksia jatkossa. Kuitenkin olen kotona seuraavat kaksi viikkoa ja näin ollen en ole demoilemassa Kädentaitomessuilla 5.-6.9. Wanhassa satamassa. Nähdään siellä muuten.


Askartelukirppis ja kurssit pidetään ihan normaalisti sairaslomastani huolimatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.