lauantai 11. heinäkuuta 2009

Kakkua


Paulan päätöksen myötä olen kieltämättä nyt hetken miettiänyt omaakin elämääni hiukan eritavalla... mä nyt tunnetusti olen naimisisa askartelun kanssa ja se sopii minulle. Kuitenkin toinen intohimoni on ollut ruoanlaitto ja leipominen. Tässä jokin aika sitten Heli kysyi, että milloin olet leiponut viimeksi? Jouduin oikein miettimään pitkään. Olin tainnut leipoa itse huhtikuussa, kun ruokaakaan en ole juurikaan laittanut viimeaikoina, vaan se on ollut nykyiseltään Riiviön innostus ja mä olen vaan ohjeistanut vierestä.


En siis laske muutamia vohveleiden paistoja ja pakasteesta otettujen voileipäkakkujen koristeluja miksikään, niitä meinaan on sattunut. Yleensähän meillä on käynyt jos jonkinlaista koekaniinia mun uusien testailujen myötä, mutta ei viime aikoina. Eli kai tämäkin on ollut tietoinen valinta olla tekemättä, kyllästymisestä johtuva. Eilen kuitenkin tehtiin yhdessä voileipäkakkua, koristelut olen hoitanut itse... mutta jaoin nyt sitten salaisen reseptini Riiviön kanssa. Älkää ainakaan pahasti kiduttako häntä, jos yritätte reseptiä urkkia ;-D


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.