tiistai 7. heinäkuuta 2009

Hups!


Meillä on ollut tänään avoimien ovien päivä, väkeä on käynyt kuin pipoa ja lisää on luvassa. Ei sikäli, ei se minua haittaa, päin vastoin.


Lähdettiin sitten Riiviön kanssa viemään posteja laatikkoon ja samalla poikettiin Siwaan. Takaisin tullessa sanoin kotipihalla, että mulla ei ole avaimia ja eipä ollut Riiviölläkään, se luottaa että mulla aina on. Arvatkaa kuinka nolotti soittaa huoltoyhtiöön, että tulisiko joku avaamaan oven? Soittelin meinaan sinne eilen rikkoutuneesta suihkuhanasta ja ei mulla ikinä ennen ole ollut huoltoonkaan mitään asiaa, mutta siis varmaan kolmannenkin kerran tällä viikolla sinne joudun soittamaan ;-D


Ja kun olen asunut omillani 18 vuotta, niin tämä oli toinen kerta, että multa jäi avaimet kotiin. 35e, sen verran maksoi tämä tyhmyys ja sainkin vielä Mammalta kiitosta... oisit laittanut Riiviön junalla Lahteen hakemaan vara-avainta. Kieltämättä se olisi maksanut vaan 14e, mutta olisinko jaksanut odottaa 3 tuntia? Tuskin.


Lohdutukseksi (?) Riiviö leipoi mokkapaloja pellillisen. Maistuis varmaan sullekin?


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.