sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Osoitteesi???


Osa leimasimia ennakkoon tilanneet eivät ole ilmoittaneet minulle osoitettaan, mutta odottavat kuitenkin minun lähettävän ne johonkin, maksusta päätellen.


En ala etsimään osoitteitanne mistään, eli jos et lähetä minulle osoitettasi sähköpostilla, en kanna huolta siitä, että leimasimesi makaavat täällä meillä. Vastuu siitä ei ole minulla, koska olen antanut selkeät ohjeet ilmoittaa osoite meilillä.


Tai te muutamat, jotka ette ole maksaneet leimasimia, odotan saavani tietoa oletko tullut katuma päälle? Leimasimet voisin myydä jollekkin niitä todella haluavalle. Teille olen lähettänyt sähköpostia.


En mä pidä kirjaa kenenkään osoitteista, en edes niiden, joiden kanssa olen tekemisissä, koska jos käyn kylässä; osaan perille vanhasta muistista. Jos pidän yhteyttä sähköpostilla, en tarvitse postiosoitetta. Soittamiseenkin riittää puhelinnumero. Toivon teidän ymmärtävän tämän ja sen takia ilmoittavan osoitteenne minulle joka kerta, kun tilaatte jotain.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.