sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Craftican askartelutapaaminen ohi


Tänään startattiin Riiviön kanssa Craftican tapaamiseen ja oltiinkin hyvissä ajoin Annea auttamassa... vaikka enemmän menikin juttelun puolelle ,-D


Paikalla meitä taisi kaiken kaikkiaan olla se 28 kpl, siis Craftican väen lisäksi.


Tässä Anne demoilen TagMakeria... klikkailkaa kuvia isommiksi.


Photobucket Photobucket


Photobucket


ja tässä grunde boardia


Photobucket


Mä näytin yhden kassin ja rasian tekemistä Scor-palilla, ihan pikaiseen vaan. Siitä ei mun kamera-assistentti älynnyt ottaa kuvia ,-D


Yksi mökkiläinenkin oli eksynyt joukkoon, jonka kanssa käytiin makramé-solmuja läpi.


Photobucket


ja tässä muuta porukkaa, osa mulle tuntemattomia.


Photobucket Photobucket


Photobucket


Voitin arvonnassa yhden leimasimen, tätä mulla ei vielä ollutkaan ,-D


Photobucket


Meidän Riiviön kanssa piti lopettaa leikit kesken, kun olin sopinut illaksi leimailukurssin, mutta siitä kirjoitan erikseen, kuten ostoksistakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.