perjantai 24. huhtikuuta 2009

Seuraa


Tänä aamuna Jehkotar tuli meille ja vielä sen perään Marika ja Helikin. Pitihän meidän viettää Marikan synttäreitä vielä tänäänkin, vaikka virallinen päivä on vasta huomenna.


Posti toi minulle myös keskiviikkona tehdyt tilaukset, siis vaikka postissa on lakkoiltu, niin ainakin itse olen ihan tyytyväinen tilausten kulkuun. Kaverit auttoivat mua avaamaan nämä paketit...


Crafticasta tuli nämä,


Photobucket


muistattehan mun uuden vuoden toivotukset ja videolla käytetty työkalu. Annelle oli niitä tullut alku viikosta ja yllättävän nopeaan ne sivuilta bongasin ja heti piti saada. Samassa kuoressa oli myös Riiviölle stumppeja.


Paperinauhaan laitoin tilauksen heti perään ja sekin on saapunut.


Photobucket


Eli minikokoisia maskeja ja kirjaimia... Ihannoin tuota a-riviä, kun harvoin saan kirjoitettua oman nimeni kerralla ;-D Lisäksi kun olen kohojauheiden suurkuluttaja, niin tuo alusta on loistava. Ei mene enää jauheita hukkaan.


Kiitokset Jehkottarelle ja muille tästä päivästä, kivaa oli, mutta sitähän en suinkaan epäillyt ;-D Nähdään sitten Jehkottaren kanssa kesäkuussa seuraavan kerran, Helin ja Marikan saatan ehtiä näkemään jopa ennen sitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.