maanantai 9. maaliskuuta 2009

350 000


No huh huh, itseänikin hirvittää, mutta tällä viikolla taitaa tuo 350 000 kävijän raja ylittyä... 2,5 vuotta blogin perustamisen jälkeen. Tosin päivääkään en vaihtaisi pois, on tämä "urakka" sentään niin hauskaa ja antoisaa ollut.


Olen oppinut tuntemaan mahtavia ihmisiä ja niitä tuntuu riittävän. Yritin äsken käydä kurkkaamassa Facebookissa, kun sitä niin kehuttiin ja mä en edes ehtinyt tutkia miten mikäkin toimii, kun viestejä alkoi pukata olan takaa ja mikä parasta; kaikki askartelijoita. En vielä kuitenkaan vakuuttunut, että haluan sinne jäädä, joten älkää ihmetelkö, jos mua ei näy ;-D


Mutta siis kyllähän mä olen teille palkinnon velkaa, kun olette jaksaneet käydä blogiani lukemassa ahkerasti, päivästä toiseen. Ja kun Pipaiita aloitti tämän erilaisen palkitsemisen ja sen loistoideaksi koin, niin jatketaan samalla linjalla.


Kertokaa siis kommenteissa, että kuka on teidän mielestänne kekseliäin/monipuolisin askartelija joukossamme?


Palkitsen teidän valitsemanne voittajan... hm... Paha sanoa vielä varmaksi mitään, kun voittaja ei ole selvillä. Yritän kuitenkin valita palkinnon, joka olisi voittajan näköinen.


Aikaa osallistua tähän on maanantai-iltaan klo 20 saakka.


Edit. Lukema tuli mittariin su 8.3. aamulla.


Photobucket


Edit 2.


Kivasti tuli hajontaa mielipiteissä eli päätös ei ollut yksimielinen, mikä on minusta rikkaus. Maiju sai eniten ääniä, mutta en Maijua palkitse... syystä että Maiju se on siivouspuuhissa ja eihän tänne mahdu enää mitään. ;-D ja hei, kuka oikeasti tietäisi mitä Maijulle lahjoittaa? Hyvänä kakkosena oli Sirpaliina.


Kiitokset myös minulle äänensä antaneille, vaikkakaan en ollut edes ehdolla ;-D


Palkinnon arvoin kaikkien vastanneiden kesken ja voittaja on: PaulaL. Onnittelut minun puolestani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.