keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Postia Glitteristä


Kuten on moni sanonut, että nykyisin GlitterPotin pakettien saapuminen kestää, niin nyt joudun yhtymään tähän samaan.


Mä tilasin tämän paketin viikko sitten perjantaina ja sain viikko sitten maanantaina meiliä, että paketti on shipattu (uusi suomalainen sana ;-D). Paketti saapui kuitenkin vasta tänään ja yleensä olisin sen jo saanut viime torstaina viimeistään. Mahtanee olla useat tilaukset yllättäneet tämänkin firman...


Kuitenkin mun ja Riiviön yhteistilaus näyttää tältä


Penny Blackin tyttö ja haaraniitit ovat Riiviön, mulle on tuo Penny Blackin kirkas setti ja Basic Greyn paperi. Meni kuulkaa sen verran tarkalle postikulujen kanssa, että sain vain yhden paperin mukaan, mutta otin sitten edes sen ;-D


Photobucket


Paketissa oli meinaan papereille sopiva salkku minua varten ja tämä pikkuinen pöytämallinen kassi on Riiviön.


Photobucket


Salkuu on paksu, vaikka ei kuvassa näy. Siihen mahtuu 500 skräppipaperia, joten riittää just ja just mun tarpeisiin ;-D Ja tosiaan enemmän limen vihreää laukkua odoteltiin, mutta minusta tuokin vihreä on kaunis, saas nähdä mitä tykkää Riiviö vai pitääkö meidän tuunata tätä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.