torstai 26. helmikuuta 2009

Nokia BH-606


En yleensä tykkään vaivojani täällä kertoa, kun minusta ne ovat epäollenaisia asioita. Kuitenkin sen verran pitää mainita, että kun oikea käsi on toimintakyvytön, niin onneksi mulla sentään suu toimii... ;-D


Olen niin iloinen ollut tästä veljeltäni saamasta joululahjasta, kun meillä on neliön mallinen asunto ja eteinen on se keskeisin paikka. Voin jättää puhelimeni eteiseen ja bluetoothin kanssa kävellä mihin tahansa sisällä ja puhua samalla molemmat kädet vapaina.



Minulla on TeleFinlandilta sellainen puhepaketti (ei sisälly puhelin), että voin soittaa 2800 min (46 tuntia) ja ihan kaikkia minuutteja en ole saanut käytettyä, vaikka parhaani olen yrittänyt ;-D


Lisäksi Riiviö voi samaan aikaan hyödyntää mun 2800 tekstiviestiä, kun mä puhun puhelimessa, enkä häiriinny siitä lainkaan... Eli jos yrität minulle soittaa kiireellistä asiaa ja kuulet viestin; puhuu toista puhelua, niin kokeile tekstiviestillä ;-D


Jos käteni olisi toiminta kunnossa, voisin askarrellakin tässä samalla, mutta nyt sentään tehdä jotain, eikä edes kipeällä kädellä tarvitse pitää luuria korvalla. Tätä voin siis suositella jopa sellaisille, jotka eivät aja autoa, mutta osaavat puhua puhelimessa.


Edit.


Ihana huomata, että samoilla linjoilla ollaan. Mulla oli ensin 1000 minuutin puhepaketti, joka meni aina yli ja kun tarjottiin tuota Kokopakettia, niin en voinut kieltäytyä, varsinkaan kun siinä ei tarvinnut ostaa puhelinta ja kuukausimaksu nousi vain 3e, mutta puheaika triplaantui. Mä en näitä kytköksiä puhelimien ja liittymien kanssa ymmärää, kun mun puhelin on ihan perusmalli, sillä vaan soitetaan ja tekstataan. Eli nyt mun puhelut, nuo kaikki 2800 min ja saman verran tekstiviestejä päälle, maksaa 38,95e/kk. Katso TeleFinlandin liittymät. Kannattaa siis harkita, josko vaihtaisi liittymää, kun miksi maksaa älyttömiä puhelinlaskuja, kun paheksutaan postikulujakin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.