sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Intohimona skräppäys -onnellisesti ohi.


Nyt on sitten kaksi päivää skräppäilyä takana tai siis enhän mä varsinaisesti skräppää, en luultavasti meinaakkaan, mutta tapahtumassa oli siis paljon myös kortin tekijöille. Harmi vaan, ettei niitä juurikaan ollut paikalla ja muutenkin sinne oli eksynyt tosi vähän päiväkävijöitä.


Mä olin Sinellin pisteessä ja Tuulan menetettyä äänensä, vedin yhden 15 minuutin tuote-esittelyn eilen. Tänään sitten tehtiin Tuulan kanssa kimppaan otsikoita Bigshotilla workshopissa 1,5 tuntia. Mutta jälleen se tunteen palo, joka kaikista paikalla olijoista huokusi heidän pöytiensä äärellä oli aivan mahtavaa. Heillä oli tavaraa isommillekin pöydille ja hiukan lisääkin tuli ostettua.


Mäkin ehdin ostoksia tekemään, vaikka alkuun Maijulle sanoin, etten ole vielä mitään ostanut. Tässäkin siis mun hidas hämäläisyys tuli esiin, mutta ehdin mä pitää puoleni ;-D


Kiitokset kuitenkin Annalle, jonka ansiota tämä tilaisuus oli. Minulle Anna oli uusi tuttavuus, joten napsaisin kuvan ;-D


Photobucket


Photobucket


Ostokseni heiltä... enkä siis kerralla saanut tehtyä, vaan piti tehdä tikusta asiaa ja mennä useampaan otteeseen ;-D


Photobucket


Myöskin Craftican Anne oli uusi tuttavuus kasvokkain, vaikka postia ollaankin vaihdeltu puolin ja toisin.


Photobucket


Crafticasat en tehnyt itselleni ostoksia tällä kertaa... vaan maksoin Riiviön ostoksia ja Maaretille toin stansseja.


Donnosta ostin nämä


Photobucket


Paperikeijun pöydän luona kävin Riiviön kanssa moneen otteeseen... Mun valinnat ovat nämä


Photobucket


Erityisesti ihastelin heidän tapaansa myydä kuviopapereita... eli paperit oli laitettu muovitaskuihin ja saranarenkailla saman valmistajan paperit samaan nippuun. Näistä sait valita omasi ja myyjä etsi sinulle oikeat paperit. Tämä oli toimiva systeemi.


Photobucket


Ja olit minutkin ikuistettu omaan kameraani ;-D Kuvassa myös Pämppä ja Arja.


Photobucket


ja Sinellistä tarttuikin mukaani nämä, tuosta kiekurasta teen oman korttiin sopivan Maskin tyyliin Tim Holtz ja voiko joku uskoa, ettei mulla ihan kaikkia Inkadinkadon kirkkaita leimasinsettejä ole vielä?


Photobucket


Anna-lehdestä paikalla oli kuvaaja ja toimittaja, joten jäämme odottelemaan juttua aiheesta.


Lisäksi piti vielä sanomani, että kiva oli tavata kaikkia ihmisiä ja harmi, etten ehtinyt kovin paljon juttelemaan varsinaisesti kenenkään kanssa. Meillä tosin Riiviö taisi pitää tätä suhdetoimintaa paremmin yllä ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.