keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Scrapbooking m.m



Tammi-helmikuun numero putosi äsken luukusta ja mä jo hetken olinkin suunnitellut alkavani leipomaan, mutta taidan nyt kuitenkin mennä lehden kanssa sängylle köllöttelemään. Ehdin mä vielä myöhemminkin saada pizzaa ja leipää uuniin.
Tältä näyttää siis uusin numero


Edit.
Lehdessä oli tehty hintavertailua QuitKutzin, QK revolutionin ja Cuttlebugin välillä. Koneet oli kaikki kuvattu leikkaamassa samoja stansseja. Lisäksi pyydettiin laittamaan sähköpostilla omia kokemuksia kyseisistä koneista, että mitä kaikkea niillä voi tehdä jne.
Scrappäilyt keskittyi nyt siihen, että minä nyt ja minä 10 vuoden päästä. Sekin oli oikeastaa aika hauska aihe, mutta aika vaikea. En ainakaan itse osaa edes kuvitella, että mitä teen 10 vuoden päästä, mutta uskoakseni askartelen ;-D
Ja sokerina pohjalla oli Photoshopin niksejä, oikein kuvin varustetuna. Mun ruotsi ei meinaan ole kehittynyt yhtään tässä viime päivinä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.