keskiviikko 24. joulukuuta 2008

Olin kiltti


Paljastettakoon, että olin kirjoittanut pukille... Mä halusin Leena
Lehtolaisen uusimman kirjan: Väärän jäljillä. Olin kiltti, koska sain
sen, Maria Kallion seurassa vietän osan joulustani





ja pari muuta aika yllättävää juttua...

Tämän sain veljeltäni, joka on ollut huolissaan mun puhelinkäytäytymisestä liikenteessä



Ennen poltin autoa ajaessani ketjussa, varsinkaan ruuhkia en kestä
lainkaan. Nykyiseltään sitten puhun puhelimessa, mutta jospa jatkossa
teen senkin laillisesti.



ja tämä oli mulle ja Riiviölle vinkkinä Papalta, että vois opetella korjaamaan juttuja itse...



Huomatkaa tyttömäinen lila värisävy. Näille työkaluille on myös kassi kuljetusta ja säilyttämistä varten.



Ja vielä nämä tulivat eräältä blogin kautta ystäväksi tulleelta, jolta en silti olisi korttia enempää osannut odottaa... Kiitos Sophy.





Askartelua taidan ajatella kirjan lukemisen jälkeen...

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.