lauantai 15. marraskuuta 2008

Messupäivä nro 2



Tänään oli vielä kiireisempi päivä kuin eilen ja mä ehdin paikalle vasta klo 12. Ensimmäinen kommentti muilta työkavereilta oli, että maisemakorttien teko on sitten loppu, me myytiin sun mallileimasin. Hiukan katsoin suu auki, että ahaa, mitäs mä sitten teen?
No äkkiä kehitin toisenlaiset mallikortit eli
lintu

enkeli

Näitä tuodaan huomenna lisää...

Itse ehdin myös messuilemaan tänään viimeiset puoli tuntia. Kävin kurkkaamassa Papruksen paikan, Angelassa ja Heinikassa ehdin piipahtaa jo eilen. Olen myös tilannut Lumikelloilta tavaraa, mutta en ole tavannut heitä henkilökohtaisesti, joten sinne siis tänään.
Löysin heiltä tosi kivoja korttipohjia, punaiset korttipohjat ja päälle nuo valkoiset leikatut paperit.


ja uudenlaisia 3d-kuvia, joihin tulee siis kaiverrettu tarra päälle kruunaamaan lopputulos.


Lisäksi tässä on perhe Lumikellojen takaa... pojat puuttuvat

Harmiksi minulla oli niin vähän aikaa, että meiltä jäi juttelut pahasti kesken. Messuaika siis pääsi loppumaan.
Liitän linkit yrityksiin kotoa, tämä kannettava nyt meinaa kettuilla mulle koko ajan.
Huomenna laittelen postauksen sitten illalla kotoa. Menen nukkumaan, että jaksan vielä huomisen rutistuksen. Odotan vielä muutamaa tuttua...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.