keskiviikko 19. marraskuuta 2008

Ei kahta ilman kolmatta...



En ole taikauskoinen, mutta kyllä mä nyt jään odottamaan, että mitähän seuraavaksi.
Meinaan mun tulostin meni rikki. Kun tietokone aikoinaan hajosi ja mä ostin uuden, niin Vistan kansa ei toiminutkaan entinen lasertulostin. Jäin kuitenkin odottelemaan siihen ajuria, jota ei koskaan ole tullut.
Ostin sitten All in one-mustesuihkumallin ensi hätään eli sain skannattua, tulostettua ja kopioitua. Mutta enää se ei tee muuta kuin kopioi eli mä olen saanut tarpeekseni HP:n vehkeistä.
No aivan hukkaan ei tuokaan "kopiokone" mene, kun mä lahjoitan sen musteineen päivineen Mammalle, joka ei tietokonetta osaa käyttää, mutta kopioita tarvitsee aika ajoin. Velipoika on kyllästynyt Mamman kopioihin ja nyt ehkä saadaan sitten kaikki onnellisiksi edes hetkeksi. Eli Mamman synttärilahja on tulossa musteineen päivineen (onneksi Mamma ei lue mun blogia ja velipoikakaan ei niin tarkkaan).

Mä meinaan ostin itselleni uuden lelun...
Samsung CLX-2160 värilasermonitoimikoneen
Photobucket

Kehuvat tätä maailman pienimmäksi vehkeeksi, mutta kyllä minusta tämäkin aika iso vekotin on. Täytyi poistaa hylly yläpuolelta, että mahtui korkeudesta. Onneksi Helin kanssa voidaan tehdä oravannahkakauppoja eli hän lupasi lainata miestään iskuporakoneen kera, että saadaan hylly takaisin hiukan korkeammalle kiviseinään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.