lauantai 30. elokuuta 2008

Kenkä- ja laukkukauppa


Tänään alettiin ottamaan Riiviön synttärivieraita vastaan jo klo 10 ja ihan ekaksi meille saapui kenkä- ja laukkukauppias.
Photobucket
Mäkin sitten sorruin jo kolmannen kerran tänä vuonna laukun hankintaan, mutta enhän mä voinut ostaa näitä ihania punaisia kenkiä, kun ei mulla ole ikinä mitään muuta punaista matkassa mukana kuin hiukset.
Photobucket
Siis mä en oikeastaan voisi vähempää olla laukuista kiinnostunut, mutta
nehän onkin meidän Riiviön ja Mamman juttu. Jokusen laukun Mamma ja
Riiviö sitten ostivatkin ;-D Mä vaan ihastuin noihin kenkiin, kun yleensä en saa mistään ostettua kenkiä, jotka kävisi mun ongelma jalkoihin ja nyt sain vielä toisetkin nahkaiset lipokkaat, joita olenkin pitänyt jalassa koko päivän.
Tosin Riiviö sanoi mulle, että nyt sä äiti oot trendikäs, joten mä sorruin ;-D

Mutta siis tätä salkkua se askartelusisäänostaja mulle oli tuomassa, mutta nyt jo tunnustautuu mun ja Helin makuun kenkien ja muidenkin juttujen kohdalla.
Photobucket
Kohta ei mun tartte poistua kotoa muualle kuin korkeintaan postiin ;-D Siis töiden lisäksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.