perjantai 1. elokuuta 2008

Oma kirja


Jo aiemmin ihastelin Tarun kirjaa, johon hän oli leimannut kaikki omistamansa leimasimet muistiin. Saman on tehnyt Marika ja kun Helikin, niinmä vaan manasin etten ollut ymmärtänyt tehdä samaa ensimmäisten 50 leimasimen kohdalla.
Nyt sentään olen saanut hommattua ja tuunattua kirjan, jonka olen aloittanut laittamalla kaikki leimasin musteet valmistajan, nimen ja värinäytteen mukaan. Kai mä sitten jatkan leimasimilla... oih ja voih jo valmiiksi. Tosin tiedän tämän helpottavan ostojen tekoa, että olikos mulla jo tämä vai ei, kaikkea ei meikäläinenkään voi muistaa. Tämä kirja mahtuu mun laukkuun... vaikka onkin kokoa 7x7"

Tuon kirjan vihreän tapetin olen saanut Riitalta ja olen sitä säästänyt tärkeisiin tilanteisiin. Harmi ettei se tässä kuvassa pääse oikeuksiinsa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.