maanantai 16. kesäkuuta 2008

Xyron 510


Tämän siis ostin, jonka takia vanhoista pitää luopua ;-D
Xyron 510 tarrakone, jolla voi laminoida ja tehdä magneetteja kasettia vaihtamalla. Leveyttä tällä 12,5 cm. Tämäkään ei väreiltään oikein sovi mun muihin koneisiin, mutta mä kestän sen kuitenkin ;-D Täytyy pyytää, että tähänkin tulee kestoliimalla olevia varakasetteja Heinikkaan.

Piti sitä testatakkin tässä ja toimii


Sinellistä kävin hakemassa nämä uutuudet

Tosin eivät meinanneet myydä mulle, kun niitä tuli niin vähän. Meinasivat, että mä hamstraan ;-D joten otin vaan nuo kaksi pakettia. Nämä ovat siis puolikkaita helmiä tarranauhassa. Näitä oli myös timanttiversioina, mutta mulla oli nyt tarve (?) vain näille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.