keskiviikko 25. kesäkuuta 2008

Valmistautuminen messuille



Koko viikko tässä tuntuu menevän, kun valmistautuu messuille.
Muistilistalta jo suoritettuja asioita:
  •  Green card, kun kerran autolla ollaan matkaan lähdössä
  • navigaattori
  • matkavakuutuskortti
  • vaihdoin rahaa valmiiksi
  • matkalipun tulostus
  • auton tarkistus, että nesteitä on ja vararenkaassa ilmaa (muistakaa kertoa Papalle)
  • jauhesammutin (ainakin Virossa pakollinen autossa, Ruotsista en ole varma)
  • passi
  • 12 x 12" muovinen salkku papereiden kuljetusta varten
Minä olen tunnetusti kortti-ihminen, siis en juurikaan käteistä rahaa kanna mukana, kun kortilla on niin kätevä maksaa. Nyt kuitenkaan messuilla ei taida kortit käydä ja uskoakseni tämä Leksand on niin pieni paikka ettei siellä edes saa rahaa vaihdettua ja me ei ehditä Tukholmassa sitä vertaa pysähtyä ;-D
Siispä kävin Forexilla Jumbon Stockalla ja kylläpäs olikin kauniita seteleitä.


Lisäksi tyttöjen kanssa on vaihdettu meilejä urakalla, kun mulla on parit säännöt: olen kieltänyt lentolaukkujen mukaan oton, koska ne ei mahdu mun pieneen autoon. Lisäksi mä varaan laivassa alasängyn ja mun autossa on kartturilla nollatoleranssi, mutta nämä eivät taida tuottaa ongelmia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.