maanantai 30. kesäkuuta 2008

Pieniä ostoksia itselle



Siis arvaatte varmaan, että leimasimia toin tullessani vinon pinon, etenkin Häglareitä... niitä en kuitenkaan tähän kuvaa, kun voitte nähdä niitä sitten tulevissa korteissa tässä syksyn aikana.
Joskin vaikka moni kuolaa Hänglar & stänglar -leimasimien perään, niin löysin myös toisen loistavan leimojen valmistajan ja mä olin vallan myyty. Käykääs kurkkaamassa Stämpelbodenin valikoima, mä toin niistäkin varmaan puolet ;-D Lisäksi he lupasivat toimittaa myös Suomeen...

Mutta siis ainoana meidän porukasta mä toin papereita

Todella hempeitä sellaisia, mutta niitä mulla ei ollut.

Kyniä

Tuo vasemman puoleinen on vallkoinen kynä, peittää heti kerralla. Keskellä on glitterkyniä, joiden pitäisi toimia kimalleliiman tyyliin ja sitten "pääsylippuja".

Kukkia ja lehtiä

joita ei voi olla koskaan liikaa ;-D

Sakset

kun piti olla jotain tekemistä lauantai-illaksi. Eli sain jo lauantaina laitettua omiin leimoihin Ez-foamit paikoilleen. Sehän oli melkein kuin askartelua.

ja sokerina pohjalla salkku Distresseille

Tähän mahtuu 24 kpl Distress inkin mustetyynyjä. Juuri sopiva salkku mukaan otettavaksi, kun lähtee reissuun.

Ostamani tuotteet olivat näistä paikoista:
Inky Wings
Stämpelboden
hÄnglar och stÄnglar (ei lähetä Suomeen)
Pysselmyran
Papp & Scrap
Katscrap (Katjan äiti on suomalainen, kotoisin Orimattilasta)
Engströms Art Studio


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.