maanantai 23. kesäkuuta 2008

Mun synttärilahja


Siis olen aina ollut sitä mieltä, että kun itse ostaa, niin parhaan lahjan saa. Tosin mun synttäreihin on vielä aikaa reilusti toista kuukautta, mutta enpähän sitten jää ilman ;-D
Riiviö meni jo aamulla Helille, kun mä olin töissä ja enhän mä voinut hakureissulla ajaa Sinellin ohi pysähtymättä.

Lisäksi nämä aakkoset ovat kummitelleet mua jo jonkun aikaa ja viime viikolla Pian kanssa jutellessa jo melkein ne nappasin kainaloon, mutta maltoin kuitenkin mieleni. Nämä kirjaimet ovat noin 5,5cm suuntaansa eli reilun kokoiset, mutta mä olenkin kyllästynyt noihin Chipboard aakkosiin, joissa täytyy ostaa kaiken maailman kirjaimia, joita ei edes tule käytettyä. Nyt saan tehtyä sellaisia kuin haluan.
Lisäksi ostin värillistä Passepartout-kartonkia; on vihreä, sininen, punainen, kerma, ruskea ja valkoinen. Harmaan ja mustan jätin seuraavaan kertaan ;-D

Lisäksi Sinelliin oli tullut uusia musteita. Tuula niitä asetteli paikoilleen ja mä sorruin tietenkin tähän vihreään settiin. Tähän samaan sarjaan tulee myös kynät hiukan myöhemmin. Paljon muutakin uutta skräppikamaa on tulossa, kunhan ne saadaan vaan hinnoiteltua ja laitettua esille.

Ehkä oisin tarttunut johonkin muuhunkin, mutta just ei ollut värikartta mukana. Huomasin meinaan aiemmin, että mulla on parit kappaleet joitain tiettyjä musteita, kun ihan omin päin kävin ostoksilla ;-D
Syksyllä muuten avataan Sinelli Itäkeskukseen... oletettavasti lokakuussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.