lauantai 23. helmikuuta 2008

Tätä päivää


Aamulla starttasin taas ajoissa liikkeelle. Olin sopinut Helin kanssa, että mennään Riiviön kanssa sinne massailemaan. saatiin jotain aikaankin, vaikka tuolla ne on paistamatta purkissa. Odotetaan ensin hiukan lisäystä, että saisin edes koko pellillisen kasaan ;-D
Helin kanssa meinaan saatiin Riiviö Eepeille lapsenvahdiksi ja me paineltiin Sinelliin.
Sinne oli todella tullut paljon uusia leimasimia ja vanhoja oli rankalla kädellä laitettu laatikoihin, joiden kyljessä luki - 50%.
Mä jäin kuitenkin ihmettelemään uusien stanssien määrää ja järjestystä

ja ostin mä kauan kaipaamani pitkät leikkuulevyt, mutta sitä paksua vastaavaa ei vielä ollut, jota tarvitaan Bigshotissa. Olen meinaan niitä katsellut Hallmarkilla, mutta eihän ne mahdu Flat rate -kuoreen, joten kulut on ollut mulle sitten liikaa, lähinnä siis henkisesti ;-D
Ja aakkosia ei voi olla koskaan liikaa, eihän?
Nämä leikkuulevyt käyvät siis SideKick:in ja mä saan Riiviöltä sitä lainata nyt vähän... Glitter Potissa myydään muuten 21,50 puntaan pink Sidekick. Postikuluja tulee 6 puntaa.
Mutta siis kuva niistä mun ostoista...

Tuon leimasimen olen ajatellut Mamman ja Papan viinipullojen etiketteihin. He meinaan ovat tehneet kotiviiniä, ihan omaan käyttöön ja lahjaksi, vuosia, siis ainakin niin kauan kuin mä jaksan muistaa. Toiset kehuvat oikein hyväksikin, mutta mä en ymmärrä viinien päälle lainkaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.