tiistai 1. tammikuuta 2008

Ilotulitteista


Räiske ja paukehan alkoi eilen jo ties kuinka aikaisin ja illalla jatkui ainakin siihen, kun mä yhden aikaan painoin pääni tyynyyn. Sen jälkeen en ole mitään tiennyt, että mitä meidän mäellä on tapahtunut ;-D

Heurekassa oli minusta hieno näytös, meitä huvitti hymynaamat ja punaiset sydämet, joita taivaalle ilmestyi. En ehtinyt niistä kuvia räpsimään ja muutenkin mun kuvaustaidoilla raketeista kuvien ottaminen oli saakelin vaikeaa. Otin 25 kuvaa, joista taisi onnistua mun mittapuun mukaan vaan 5. Me tosin oltiin aika kaukana, Tikkurilan väritehtaan takana. En halunnut liian lähelle paukkeeseen ja hiukan pelkään ihan kauppareissulla, että ihmiset kävelee päin. Saati sitten tuolla tungoksessa. Jotenkin kamalan ajattelemattomia ollaan kaikkialla ja eihän ne tiedä, että mut on leikattu, mutta ei nykyään monikaan osaa varoa. Kai mun pitäis laittaa lappu otsaan ja selkään ja...
Mutta tässä pari kuvaa raketeista.



Tämäkin postaus taisi olla sarjassamme niitä, että en pysty askartelemaan sitä, mitä haluaisin ja ne jäljelle jäävät jutut ei nyt innosta. Kaipa mä alan soittelemaan, että kenen kahvihammasta kolottaa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.