sunnuntai 20. tammikuuta 2008

Ajanvietettä ;-D



Kun laskurissa tuo 125000 kävijän raja lähestyy, niin ajattelin teille laittaa hiukan ajanvietettä... Aikaa osallistua tähän visaan on tämä sunnuntai 20.1. klo 21.00. eli kävijämäärä ei täyty tänään.

Palkintoa en ole vielä päättänyt, mutta yritän keksiä sitä sitten voittajan mukaan, mutta siis askartelumateriaalia se on... joitain pieniä toiveita voi esittää, ehkä ;-D

Kysymys siis kuuluu:

Kuinka monta sivua postauksia mun blogiin on tähän postaukseen mennessä kirjoitettu? Tarkoitan näillä sivuilla sitä lukua, jonka minä näen mennessäni kirjoitusten hallintaan?
Siis mähän olen tätä blogia pitänyt jotakuinkin 1,5 vuotta, että saa alkaa laskemaan.


Edit.
Enää ei arvauksia, koska aika on loppu ja voittajat ovat löytyneet... Mahtoivatkohan he käyttää tämän päivän laskemiseen??
Eli oikea vastaus on 83 sivua eli postauksia on kaiken kaikkiaan 830kpl... olen aika järkyttynyt itsekkin, koska mä poistelin joitain meemejä ja jo myytyjä tuotteita viime viikolla varmaan muutaman sivun ;-D
Voittajat ovat Baula ja Miukula, onnittelut!!
Laittakaas mulle meiliä tulemaan, kiitos.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.