sunnuntai 9. joulukuuta 2007

Lahjaostoksilla -> Kynät



Kävin tänään synttärilahjaostoksilla, kun kaverien lapset ovat kivasti syntyneet jouluviikolla. Niitä tosin ei sitten enää jouluna muisteta. Enkä löytänyt lahjaa kuin sille iältään keskimmäiselle eli neiti 5v saa Piikkisiilin.
Ostin mä sitten itselleni ja Riiviölle Brilliancen kynät vähän kuin puoliksi, mä sain 12 kpl ja Riiviö sai loput 48 kpl.

Tämä paketti maksoi Tikkurilan Suomalaisessa 9e ja sisältää
12 kpl Artist coloured pencils (puuvärit)
12 kpl Artist drawing pencils (lyijykynät)
12 kpl watercolour pencils (vesivärikynät)
12 kpl Charcoal pencils (hiilikynät)
12 kpl metallic coloured pencils (metallinhohto puuvärit)

Ja näistä siis mulle on nuo vesivärikynät, näin huonosti suomennettuna. Pyörittelin kyllä paikan päällä kaikenmaailman kyniä ja mietin, että täytyisiköhän mun oikeasti kirjoittaa pukille?
Myöskin alessa olivat musteet ja mä ostin varastoon, kun tietenkin ne loppuu printteristä just silloin, kun kaupat eivät ole auki ja hermo menee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.