perjantai 23. marraskuuta 2007

Tiimipäivä



Meillä oli duunin puolesta tänään Hotelli Vantaassa tiimipäivä, joka alkoi klo 9.00. Oikein mukava oli taas olla koko porukan kanssa koolla, kun mähän en vakituisessa työssäni ole ollut muutamaan kuukauteen. Mä olen siis ollut suklaapuolella lainassa, vaikka keksien maailmaan oikeasti kuulun.
Olin mä varustautunut koko päivän ojelmaan ja teinkin sitten tämän tänään. Tai on se vielä ompelematta muotoonsa, mutta neulottu osuus on valmis. Huomenna saan sen valmiiksi ja Riiviö saa toimia mallinukkena. Sillehän mä sen tein kuitenkin.
Päivä meni tietty hyvin virallisten juttujen merkeissä ja mä samalla sainkin kudottua tuota hihatinta. hiukan oli uteliaita, että mikä siitä tulee ja saitko sen jo valmiiksi, mutta kukaan ei varsinaisesti ihmetellyt, että mulla oli puikot mukana. Hauskuus alkoi vasta, kun pomoille pidettiin tietokilpailu.
Tässä kännykkäkuva yhdestä tehtävästä

eli kasaavat Kismet lavaa Fanipaloilla. Ei ihan suju ulkomuistista...
Mä en jäänyt Frederikkiä kuuntelemaan vaan hurautin autolla kotiin. Huomenna on rankka päivä messuilla edessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.