keskiviikko 7. marraskuuta 2007

Odotan pakettia...



Mä en toistaiseksi ole pettynyt postin kulkuun, ainakaan pahasti. Siis onhan osa lähetyksistä tullut päivän oletettua myöhemmin, mutta myös positiivisia yllätyksiä on tapahtunut. Näihin pettymyksiin en nyt laske näitä kaverini kortteja, joiden matka on kestänyt viikko tolkulla, koska niitä emme ole varsinaisesti odottaneet.

Nyt odotan pakettia Finnstamperilta ja Sari on toiminut kyllä ihan ajallaan, paketin kulkua olen voinut seurata näin:

06.11.2007, klo 10:09 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS

05.11.2007, klo 19:57 Lähetys on lajiteltu 96000 ROVANIEMI

05.11.2007, klo 13:02 Vastaanotettu kuljetettavaksi 99600 SODANKYLÄ


Kävin tänään postiin viemässä tavaraa ja samalla kyselin, että olisiko se millään jo silti voinut tulla, vaikkei tiedoissa vielä näy? No ei ollut, mutta nyt herää kysymys, että miksi mun paketti on maannut jo vuorokauden liikkumatta?
Omassa työssäni vitsaillaan, että kesätyöntekijä asialla, mutta tässäkö on kyse jouluapulaisista?

Ei paketissa onneksi ole mitään pilalle menevää enkä ehkä juuri nyt niitä niin tarvitsekkaan, mutta malttamaton minä täällä vaan...

Edit.
Tarina jatkuu...

07.11.2007, klo 15:23 Lähetys on luovutettu vastaanottajalle 01280 VANTAA 28/LÄNSIMÄKI





07.11.2007, klo 14:47 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 01280 VANTAA 28/LÄNSIMÄKI

Postin piti siis tuoda paketti 01200 Vantaa, niin paketin päällä lukee, mutta heittipäs nyt 6 km. Mä tosin soitin sitten sinne ja sanoin, että älkää tehkö mitään, mä olen tulossa. En ottanut riskiä, että menee vaikka viikonlopun yli, kun saan paketin. On kuitenkin lyhyempi matka ajaa tuohon muutaman kilsan päähän kuin Sodankylään.

Osa paketin sisällöstä on tässä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.