keskiviikko 14. marraskuuta 2007

Kallista askartelua jne



Olen nyt saanut jokusen viestin kuinka kalliiksi tämä askartelu tulee minun ja Maijun blogia seuratessa. Joku jo kommentoi asiasta myös Maijun blogissa. Me ollaan Maijun kanssa tiedostettu se jo ajat sitten ja hyväksytty sellaisenaan ;-D
Siis mitäpä, te hyvät ihmiset, tekisitte talven pimeinä iltoina, jos ette askartele? Meidän tarkoitus on siis tarjota virikkeitä ja tottahan kaikki harrastukset maksaa. Uskoisin kuitenkin, että jos emme olisi esim. näistä Magnolioista eilen kertoneet, niin olisiko sekään ollut hyvä? Tähän mennessä kuulemistani jutuista päätellen, joku voi vieläkin jäädä ilman. Nopeat syö hitaat, ikävä kyllä.
Mä siis naureskelen vaan, että enpä ole ainoa hamstraaja täällä, joten kyllä se siitä. En suinkaan ole ottanut nokkiini viesteistä, hymyilyttää vaan.

Mutta huolen aihekin mulla meinas olla. Kun tulin töistä kotiin, niin eipä ollut postia meillä vieläkään. Siis koko viikkona ei ole tullut mitään ja tiedättekö, kun mulle tulee normaalisti joka päivä jotain. Mä siis jo velipojalle sanoin, että meidän postinkantajalle on varmaan sattunut jotain. Vaikka mä kaupungissa ja kerrostalossa asunkin, niin meidän postinkantaja tuntee mut nimeltä. Mä en tosin häntä, mutta ehkäpä mä vielä kysyn sitä joku päivä. 
Harkitsin jo soittavani postiin, että missä vika, mutta velipoika toppuutteli, että odota nyt vielä huomiseen ja samassa postiluukku kolisi. Tänään tuli postia taatusti koko viikon edestä. Mä meinaan odotin tilinauhaa, vaikkakin olin sen jo verkkopostin kautta lukenutkin eilen. Lisäksi sain muutamat kirjeet leimattuja kuvia, joten poistun tästä saatujen ja ostettujen aarteitteni pariin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.