torstai 15. marraskuuta 2007

Hiusmallina



Siis jos mulla on aikaa tehdä muutama kortti, niin mä kyllä valitsen sen mieluummin kuin menen esim. kampaajalle. Tästä olen kyllä saanut kuullakin, mutta meillähän ei tapahdu mitään muutoksia ennen kuin mä olen ne jutut sisäistänyt itse (esi. tupakoinnin lopetus 10 vkoa sitten).
Totesin siis haluavani keski-ikäisen nutturakampauksesta eroon ja asialle piti tehdä jotain. Mun hiukset oli siis haalistuneet, huonossa kunnossa ja ei mitään mallia näin kauniisti sanottuna. Mä vaan aina pyöräytin kaikki hiukset sormien ympäri, nipsulla kiinni ja menoksi. Tämä oli hyvä duunissakin, kun silleen kaikki karvat pysyivät piilossa myssyn alla.

Pääsin sitten Wellalle hiusmalliksi ja aloitettiin se näin:


Siitä nutturasta en meinannut päästä eroon


Päähäni laitettiin siis 9 eri numerosarjaa erilaisia punaisia. Aina kolme sarjaa valittiin yhteen kohtaan, kuten otsalle kolmioon, tyveen ja latvoihin. Mä jo putosin heti kärryiltä niitä numeroita katsottaessa. Riiviö muisti vielä kotona jotain, mutta ehkä ei sekään enää.
Multa kysyttiin kyllä, että mitä mulle ei saa tehdä? Mä sanoin, etten halua harmaata enkä kaljua, mä olisin siis kestänyt siniset tai vihreätkin raidat tms.
Eräs nainen saikin mustiin hiuksiinsa sinisen ja vihreän raidan ja musta lopputulos oli tosi hyvä.

Taas muistin, että miksi kampaajalla käydään... Siellä saa hemmottelua, ihanan päänahkahieronnan ja vaan nauttia olostaan. Olen kyllä tyytyväinen lopputulokseenkin.

Harmi ettei kaikki sävyt näy tässä kuvassa ja mun "tule luokseni" kiehkura säilyi parin mun kaverin pettymykseksi ;-D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.